הסטודנטים מתפוצצים: לא נותר מקום במסלולי שמאות מקרקעין

סטודנטים על שולחן. שיחה: איפה כדאי ללמוד שמאות מקרקעין

“פיצוץ אוכלוסין” בלימודי שמאות מקרקעין. בניגוד לצפי המרצים, צפויה שנת הלימודים הבאה להציג תקדים היסטורי במוסדות הלימוד על רקע ביקושים אדירים לבוגרי שמאות מקרקעין.

הסיבה לביקוש הגובר נעוצה ככל הנראה במחסור חמור בשמאים שמגיע כעת לשיאו. במאמר שפורסם ב- כלכליסט דווח כי עפ”י נתוני מועצת השמאים ישנו בישראל רק שמאי אחד על כל 4,685 תושבים, נתון המעמיד את הדרישה לבוגרי המסלול ברמה קיצונית במונחים היסטוריים ואת רמות השכר של שמאי המקרקעין בנתיב נסיקה.

להרשמה למסלול שמאות מקרקעין לחצו כאן >>

מכרז ממשלתי לגיוס 300 שמאי מקרקעין

מי שלא נשארה אדישה למצב הקיים היא ממשלת ישראל, ובימים אלה יוצא משרד האוצר במכרז לגיוסם של 300 שמאי מקרקעין שיבצעו שומות לנכסים בשווי כולל ל כ-50 מיליארד(!) שקל בשנה.

לדברי השמאי הממשלתי אוהד עיני, לשמאים שיזכו במכרז תובטח עבודה ל-6 שנים עם אפשרות הארכה לשנתיים נוספות. “זוהי הזדמנות כמעט חד פעמית להגדיל את כמות השמאים” הוא ציין.

הביקוש עולה וההיצע יורד 

מסלול לימודים מיוחד לשמאי מקרקעין

על רקע הביקוש העז לשמאי מקרקעין מהווים מסלולי ההכשרה יעד מרכזי לאקדמאים המעוניינים לשפר את שכרם ולהיכנס לשוק הנדל”ן בדלת הראשית:

“אנשים הולכים ללמוד יזמות, קבלנות ומקצועות אחרים שקשורים בנדל”ן, אבל בשמאות מקרקעין הם מקבלים את כל ההיבטים שקשורים בנדל”ן”, מסביר אלי קאופמן, מנכ”ל מכללת אפיק המעניקה מסלול אונליין ראשון מסוגו בארץ עבור סטודנטים שבוחרים ללמוד את מקצוע שמאות המקרקעין.

“שמאי מקרקעין יודע לראות מגרש, לדעת מה הפוטנציאל שלו וכמה יעלה לבנות אותו” ממשיך קאופמן, “בניגוד לכלכלה ומנהל עסקים, שמאות מקרקעין הוא מקצוע פרקטי שמרגע שרכשת אותו הפרנסה בו זמינה לך מיד, גם בפן היזמי וגם מבחינה קרייריסטית”.

לקראת צאתו לדרך של מחזור אקדמאים נוסף השיקה מכללת אפיק קו ישיר למעוניינים להירשם למסלול שמאות המקרקעין. המצטרפים למסלול מתבקשים ללחוץ על הקישור הזה ולהשאיר את פרטיהם והמכללה תיצור עימם קשר בהקדם האפשרי.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

פוסטים נוספים

קורס פרקטיקום מכללת אפיק. המרצה שלומי חכמוב ושמאי המקרקעין ארז כהן

קורס פרקטיקום שמאות מקרקעין 2024

קורס פרקטיקום נועד להכשיר את שמאי העתיד בפן המעשי ולשפר את סיכוייהם להתקבל להתמחות במשרדים. מה לומדים בקורס? כמה זמן הוא נמשך? וכמה זה עולה?

שלחו לנו הודעה

Main website contact form
חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

Main website contact form

נדלן מעניין אותך?
כדאי שנדבר:

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

Main website contact form