קורס שוק ההון האמריקאי

באנר הפניה

כל מה שצריך לדעת על מסחר ובורסה בשוק ההון האמריקאי

מה הרקע של קורס שוק ההון האמריקאי?

שוק ההון האמריקאי מרוכז על ידי מספר בורסות אשר כל אחת מהן בעלת מספר אדיר של מניות הפתוחות למסחר. שוק ההון האמריקאי מנוהל על ידי דירקטוריון ומפוקח באמצעות הרשות לניירות ערך האמריקאית. אחת הבורסות החשובות המתנהלות בשוק ההון האמריקאי היא בורסת ניו יורק, לפי נתוני הבורסה משנת 2011 שיא נפח המסחר היומי שלה הסתכם בשווי של 50 מיליארד דולר ביום. בימים טובים במיוחד עמד נפח המסחר על שווי של 100 מיליארד דולר ליום.

קצת רקע: הבורסה בניו יורק הוקמה בשנת 1792 על ידי 24 סוחרים אשר נפגשו באותו מקום שבו היום נמצאת היום הבורסה. הם חתמו על מסמך המסכם את כללי המסחר באג”ח ובמניות.

כיום הבורסה בניו יורק כבר מהווה סמל לקפיטליזם העולמי ולמרכז המסחר הפיננסי העולמי שאליו נשואות עיני העולם בכל יום.

סוחרים בקורס שוק ההון האמריקאי

בורסות נוספות בשוק ההון האמריקאי

יש בורסה חשובה נוספת בשוק ההון האמריקאי שגם עליה נלמד בקורס שוק ההון האמריקאי, והיא בורסת הנאסד”ק, מדד ה SP500 אשר הפכה לאחת הבורסות הגדולות בעולם. שוק המסחר בנאסד”ק מיוחד בשל היותו מרכז סחר לענקיות טכנולוגיה והיי טק. בורסה נוספת החוברת אל שתי אלו היא בורסת שיקאגו, אשר החלה את פעילותה באמצע המאה ה- 19 והייתה למעשה לזירת המסחר הראשונה לאופציות וחוזים עתידיים.

עוד על קורס שוק ההון במכללת אפיק.

בשוק ההון כאמור ישנן הרבה בורסות גדולות וגדולות יותר וכל אחת מהן מציעה אופציות מסחר רבות.

כדי להכיר את שוק ההון האמריקאי לעומקו ניתן ללמוד זאת במסגרת קורס מסחר יומי בשוק ההון שבו אפשר להשקיע בהשקעות קטנות

שם ומייל פה ונשלח לך מיני קורס ופרטים, מתאים?

Main website contact form

במה שונה קורס שוק ההון האמריקאי מהישראלי?

בשונה משוק ההון הישראלי המורכב מבורסה אחת, הבורסה לניירות ערך בתל אביב, שוק ההון האמריקאי מורכב ממספר בורסות הממוקמות ברחבי ארצות הברית. שוק ההון האמריקאי מפותח, גדול וותיק ומציע לסוחר מגוון רחב של אופציות להשקעה בשל היותו מפותח הוא מציע אפשרויות מסחר גדולות המעמידות בפני הסוחר מגוון של סוגי מסחר במניות. הבורסה בת”א ושוק ההון הישראלי בכלל עברו מהפך בעשור האחרון, אך עדיין נחשבים לקטנים מבחינת נפח מסחר ומוגבלים מבחינת המוצרים הפיננסים הזמינים. למידע נוסף על מסחר בבורסה.

באנר הפניה

האם הפרשי השעות מפריעים לסחור לאחר קורס שוק ההון האמריקאי?

השוק האמריקאי מושך אליו סוחרים רבים מכל העולם, אשר פועלים בשעות פעילות שונות ובכך הופכים את השוק לזמין למסחר בשלבים מאוד מוקדמים של היום ועד לשעות מאוד מאוחרות.

שלבי המסחר שמציע השוק האמריקאי:

PRE – MARKET – שלב זה מתחיל כבר בשעות הלילה המאוחרות בארה”ב (שעות הצהריים המוקדמות בישראל) ומאפשר להכניס הוראות, ולבצע עסקאות עוד לפני פתיחת המסחר הרגיל.

בואו נדבר >>>

REGULAR TRADE HOURS – זהו שלב המסחר בו מרוכז הרוב הגדול של נפח המסחר. שלב זה מתנהל בשעות 23:00 – 16:30 שעון ישראל.

AFTER MARKET – שלב זה מאפשר מסחר בשוק האמריקאי עד לשעת הלילה המאוחרות (בישראל) ומתנהל באותו אופן כמו השלב המקדים.

כיום מערכות המסחר מאפשרות לכל אחד להתגבר על פערי השפה ועל שעות מסחר לא חופפות ובכך להרחיב את מגוון האפשרויות להשקעה ולחשוף את תיק ההשקעות לשווקים עתירי פעילות ואפשרויות

פרטים על קורס שוק ההון למתחילים ולמתקדמים

באפיק אנחנו לא מתמקדים רק בדרך אחת ורק בשוק ההון האמריקאי אלא בכל האפשרויות שיש למשקיע. הוא יכול להשקיע בשוק ההון הישראלי, בשוק האמריקאי, וגם באפיקים הרלוונטיים לתיק ההשקעות, כמו נדל”ן, מט”ח וקריפטו.

שקורס שוק הוון מתחלק לקורס שוק ההון למתחילים שבו לומדים את הצעדים הראשונים, כיצד להשקיע, איך בכלל סוחרים, איך בוחרים במניה. ובקורס שוק ההון למתקדמים לומדים שיטות מתקדמות יותר לניתוחים. מורכבים יותר. למידע מלא בעמוד הקורס.

מידע על קורס שוק ההון אונליין

בנוסף באפיק מוכנים לכם כל הקורסים, כולל קורס שוק ההון, אונליין. זה רלוונטי במיוחד עבור שוק ההון האמריקאי, כיוון שבלימודי אונליין  באפיק אפשר ללמוד בכל זמן ומכל מקום. אפשר גם לתרגל בקורס בחירת מניות אמריקאיות, לראות אלו מהן מביאות את התוצאות הטובות ביותר בלי לשלם בפועל על המניות. למעשה אתם מדמים את המסחר מהבית, בדיוק כפי שתעשו במסחר האמיתי.

מוזמנים להשאיר לנו פרטים בטופס כאן למטה ואפילו להתחיל ללמוד מיד בקורס.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון