למה עדיף לכם ללמוד אונליין

בעולם ה”שטוח” של המאה ה-21 הבדלי המרחק למעשה לא קיימים. 

 לימודי האונליין תופסים את מקומם של השיעורים הפרונטליים המסורתיים ומביאים את המידע למרחק הקלקה. 

באתר הלימודים אפיק אונליין יש לנו מגוון רחב של יתרונות שאינם קיימים בהכשרות הפרונטליות: 

כמה ייתרונות ללימוד באונליין:

שיפור הריכוז
 אחד החסרונות הבולטים בכיתות הלימוד המסורתיות הוא השוני הגדול שבין הסטודנטים, הנבדלים ביניהם בצרכי הלימוד – לא לכולם מתאים אותו הקצב. מרצה שיתקדם  מהר מדי עלול להשאיר מאחור חלק מהסטודנטים, בעוד מרצה אחר עלול לעצור פעמים רבות מדי לשאלות הסטודנטים ובכך לעכב את החזקים שבהם. לימודי האונליין מאפשרים להימנע מכשלים אלו. כאשר אתם צופים בשיעור באפשרותכם לעצור אותו בכל עת ולעכל את המידע. לחילופין, ניתן להריץ את הסרטון קדימה בקצב המהיר

עד פי 2 מקצב הדיבור

המקורי של המרצה. לא צריך לפחד לשכוח או לסכם כל מילה ומילה, השיעור זמין עבורכם בכל עת ובאפשרותכם להתחבר וללמוד בשעות  בהן הריכוז שלכם נמצא בשיאו. קצב צפייה מותאם אישית  

נוחות

 אם אי-פעם למדתם באוניברסיטה בטח זכורה לכם תחושת הצפיפות וחוסר הנוחות. המצוקה הזו נפתרת כאשר אתם צופים בשיעור בבית (שלא לדבר על הספרים שלא צריך לסחוב). בניגוד לאוניברסיטה, שמותירה לנו זמן פנוי מוגבל בשארית היום, באונליין אין שום בעיה לשלב לימודים עם עבודה, אפשר ללמוד מכל מקום בארץ  ולחסוך את הנסיעות.

 התפתחות אישית


 מי  שלמד בקורס אונליין לפחות פעם אחת מכיר את ההרגשה לאחר מכן – הרגשה ש”אין דבר שיעצור אותי”. פעם היה נהוג לחשוב שרק אוטודידקטים מסוגלים ללמוד לבדם, אבל היום כבר ידוע שזה לא המצב. העובדה  שלמדתם לבד לא תעזור לכם רק בטווח הקצר, היא גם תגרום למעסיקים פוטנציאליים להכיר ביכולות שלכם ולהתייחס אליכם ברצינות גבוהה יותר. מי שמעסיק  עובדים יודע שמשמעת ועבודה עצמאית הם קריטריונים נחוצים להצלחה בכל משימה. 

 

לא משנה אם בא לכם ללמוד לימודי שמאות מקרקעין, לימודי שמאות רכוש, קורס עד מומחה לבית משפט, קורס סוקר סיכונים, קורס בדק בית, קורס שמאות והערכת אמנות, או קורס כל קורס אונליין אחר – אנחנו פה עבורכם!

Main website contact form

שיפור הלמידה 

המהפכה האינטרנטית לא מפסיקה לשפר את כלי הלימוד. באתר אפיק אונליין תוכלו למשל לרשום לעצמכם הערות ממש מתחת לסרטון, להעביר דפים במצגת ולהריץ את הסרטון קדימה מבלי לאבד את הסאונד של המרצה.

חלק מהקורסים עשויים לכלול בחנים אותם יש לפתור בתוך האתר או פשוט להוריד אותם כקובץ. תכונות אלה הן רק ההתחלה

ואמצעי הלימוד מתעדכנים על בסיס יומיומי. טכנולוגיות חדשות מגיחות מדי יום ואנו באפיק מאמצים אותן מיד עם צאתן. מצגת השיעור בתחתית הסרטון 

חסכון בזמן ובכסף 

מישהו עצר פעם לחשוב כמה זמן ביום אנו מקדישים לנסיעה בכבישים?

עפ”י עמותת אור ירוק,  אדם ממוצע מבלה על הכביש כשעה וחצי ביום בממוצע (כולל סופ”ש). היתרון הגדול ביותר  אולי בכל הקשור ללימודים האינטרנטיים הוא החסכון הכמעט בלתי נתפס במשאבים ובזמן.  

 לא רק  את הנסיעות אתם חוסכים, אלא את כל אותם ביטולים פתאומיים שעשויים להתרחש במהלך השנה, או סתם איחורים. 

 אפילו במהלך השיעור עצמו אתם חוסכים זמן, רק מעצם האפשרות לדלג קדימה על חלקים המובנים לכם או על הסברים מיותרים.  

יתרון משמעותי נוסף הוא החסכון הכספי. פעמים רבות יעלה מסלול אונליין אלפי שקלים פחות ממסלול פרונטלי, וזאת בשל חסכון בעלויות התפעול. כאשר מוסיפים לכך את עלויות הדלק זהו הפרש משמעותי.

 נגיש בכל עת 

מסלולי האונליין של אפיק נפתחו לאחרונה והתגובות החיוביות מחממות את הלב. 

 אם ברצונכם לדעת יותר על המסלולים השונים לחצו כאן והירשמו עכשיו>> 

אם בא לכם, אפשר לצפות פה בהמלצות וחוות דעת על לימודי שמאות מקרקעין אצלנו 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

פוסטים נוספים

שלחו לנו הודעה

Main website contact form
חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון

ההכשרה המקיפה בישראל

100% אונליין
5 תעודות מקצוע

לקבלת המדריך למייל:

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון