השקעה במניות לטווח קצר – איך עושים זאת נכון? 3 דרכים שחייבים להכיר

השקעה במניות היא דרך מעולה לייצר הכנסות נוספות, או כמקצוע. בתחום ההשקעה במניות בבורסה קיימים אין ספור אפיקי השקעה וקריירה - עם הסמכה ממשלתית וללא. הכשרה פרקטית עצמאית או ארגונית. קבלו 3 דרכים מעולות להשקעה במניות.
השקעה במניות

רבים מהמתלבטים אם להתחיל את לימודי שוק ההון שואלים עצמם אם כדאי יהיה ללמוד להשקיע את כספם במניות בבורסה לטווח הארוך, או שמא השקעה במניות לטווח קצר תהיה כדאית יותר. התשובה היא שהשקעה במניות בבורסה לטווח הקצר יכולה להוביל לתוצאה של תשואות משמעותיות תוך פרק זמן קצר אבל עם סיכון גבוה יותר.

השקעה במניות לטווח קצר נקראת מסחר תוך יומי. במסחר מהסוג הזה, הסוחר קונה ומוכר  באותו היום ולמעשה נשאר ללא סחורה בסוף היום.

השקעות במניות לטווח הארוך לעומת זאת משמע השקעה למספר שנים וגידול איטי והדרגתי בתשואה.

בדרך כלל, כשמדברים על השקעה לטווח ארוך, מתכוונים להשקעה במניות בטווחים של חצי שנה ומעלה.

במסחר במניות בטווח ארוך, צריך לדעת כיצד למצוא מניות מומלצות, כאשר במניות בבורסה ניתן להשקיע גם לטווח ארוך וגם לטווח קצר.

בנוסף, אפשר להיות מנהל קרן גידור, מנהל השקעות, יועץ השקעות בפרטי או בבנק, יועץ פנסיוני ועוד מקצועות רבים בתחום הפיננסים והבורסה.

במאמר הזה נסקור 3 סוגים.

  1. סוחר יומי.
  2. סוחר לטווח ארוך.
  3. יזמות בשוק ההון.

השקעה במניות בבורסה לטווח קצר – יתרונות וחסרונות

  • פוטנציאל גדול – הפוטנציאל הגלום בהשקעה במניות לטווח קצר הוא גדול ולכן רבים מחליטים לבחור בהשקעה לפרק זמן קצר. במסחר במט”ח הסוחרים משתמשים במסחר בטווח קצר.
  • שליטה – יש שליטה גדולה יותר על הכסף המושקע וניתן ליישם פקודת STOP LESS בכל שלב בו מעוניינים.
  • סיכונים – השקעה לתקופת זמן קצרה יותר יכולה להיות מסוכנת משום התנודות החדות של המניות.
  • תקופות בעייתיות – בתקופות של חוסר וודאות בשוק המניות בבורסה , סוג זה של השקעה מסוכן מאוד ויש סיכוי להפסדים.
  • השקעת זמן גדולה – השקעה במניות בבורסה לתקופה קצרה מצריכה זמן רב שמוקדש לניהולה של הפוזיציה לסיכום, אם אתם מעוניינים בכסף מהיר תוך תקופה קצרה ואתם מוכנים לקחת את הסיכונים, השקעה במניות לטווח קצר יכולה להיות השקעה מתאימה ביותר.

מסחר יומי – השקעה קצרת טווח.

השקעה במניות לטווח קצר, או מה שמכונה מסחר יומי בשוק ההון, יכולה להיות השקעה במניות לשעה ועד למספר שעות בודדות כמו שנסביר בהמשך.

בכדי להיות סוחר יומי, משתמשים בניתוח טכני. מה זה? צפו בסרטון.

השקעה במניות בבורסה ממשיכים.

כמו שאמרנו, המסחר היומי מאפשר למשקיע לסחור ביום מסוים ולצאת באותו היום. חשוב לדעת שניתן לבצע השקעה לטווח קצר גם בבורסה של תל אביב וגם בבורסות בינלאומיות.

נכון להיום רוב המשקיעים מעדיפים להשתמש בפלטפורמות מסחר אונליין ובשוק המניות העולמי וזאת משום שאלו מאפשרים מסחר מהיר וקל וניצול הפוטנציאל הגדול של השוק העולמי (בהשוואה לשוק המקומי – בורסת תל אביב). מסחר יומי מחייב ניתוח טכני שמאפשר תחזית של התנהגות נייר הערך בו מעוניינים להשקיע. טרם ההשקעה חשוב להגדיר מה סכום הכסף אותו מעוניינים להשקיע במניות ובאיזו בורסה מעוניינים להשקיע את הכסף.

השקעה במניות לטווח ארוך.

בהשקעה במניות לטווח ארוך, אנחנו למעשה רוכבים על גל ארוך יותר של עליה או ירידה (ברור שאפשר להרוויח גם בירידות על ידי SHORT). מטבע הדברים, השקעה במניות בטווח ארוך יותר נחשבת לקלה וידידותית יותר.

בקורס שוק ההון שלנו, אנחנו מתחילים מהבסיס שזה מושגים בשוק ההון, לאחר מכן אנחנו עוברים למסחר בטווח ארוך, ורק אחרי השתפשפות אנחנו מתקדמים למסחר היומי שנחשב מקצועי , מהיר וקשה יותר.

קריירה בשוק ההון.

בסיום של הכשרה מקצועית בשוק ההון, אם אתם מעל גיל 18, אפשר להתמקצע כסוחרים ואז השמים הם הגבול, אפשר להקים מיזמים מגוונים כגון קרנות גידור או קרנות נאמנות
מה זה קרן נאמנות? צפו.

ממקסמים תוצאות

לסיכום, אם אתם מעוניינים להשקיע במניות לטווח קצר או ארוך או שאתם בכלל מעוניינים להתחיל קריירה חדשה בתחום ומעוניינים לדעת כיצד ניתן לעשות זאת באופן הנכון ביותר אנחנו פה , דברו איתנו

השקעה במניות

אבל האמת היא, שכל רעיון או מיזם שרוצים לעשות, עולות תהיות שנובעות מחוסר ביטחון.

מה עושים?

התשובה היא שתמיד חשוב להכיר את כל הסיכונים הכרוכים בבחירה שלנו ואת היתרונות השונים של צעד זה..

הרשמה אל קורס מסחר יומי בשוק ההון , ו/או כן קורס מסחר בשוק ההון האמריקאי, לימודי שוק ההון יעזרו לכם לעבות את הידע שלכם בתחום. לאחר הקורס תדעו כיצד להשקיע בצורה נכונה במניות לטווח הקצר ובכלל, תחליטו האם אכן אתם מעוניינים להכנס לקריירה בתחום או לא , אבל הכי חשוב זה לזוז , להיחשף וללמוד נושאים וכלים חדשים.

בא לכם להתחיל ללמוד כבר עכשיו ולקבל הטבה של 50% על הקורס השני?

להצטרפות למסלול המסחר בשוק ההון, לחצו כאן >>

 
Main website contact form
כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון