קורס שמאות מקרקעין : מי יכול להיות שמאי מקרקעין? מה לומדים בשמאות מקרקעין? למי מיועדים לימודי שמאות מקרקעין?

לימודי שמאות מקרקעין - מכללת אפיק

שמאות מקרקעין: לימודים עם ערך מוסף

ענף הנדל”ן הוא אחד הענפים המפותחים ביותר בארץ. חברות ואנשים פרטיים מחפשים להשקיע בנכס מסוים, על מנת לקבל רווחים. אך הם לא יכולים לעשות זאת ללא עזרתו של שמאי מקרקעין מוסמך. תפקידו של שמאי המקרקעין הוא להעריך את שוויו של נכס מסוים, תוך התחשבות בתנודות השוק והבנת הכוחות המשפיעים עליו. בסופו של דבר, המידע שמספק שמאי מקרקעין למשקיעי הנדל”ן הוא חיוני ביותר להתנהלות עסקות.

שם ומייל פה ונשלח לך את כל מה שצריך לדעת על
לימודי שמאות מקרקעין

Main website contact form

 

מי יכול להיות שמאי מקרקעין?

היות שששמאי מקרקעין הוא מקצוע חשוב, יש צורך לעבור מבחן הסמכה מטעם הלשכה כדי להיות שמאי מקרקעין. אבל זה עוד לא הכול. על מנת לקבל רישיון לעסוק בשמעות מקרקעין, נדרשים המועמדים לעמוד בתנאים הבאים: מועמדים מעל גיל 23, עמידה בהצלחה בכל הבחינות, מעבר תקופת התמחות במשרדו של שמאי מוסמך, בעל השכלה אקדמית וללא עבר פלילי.

על מנת לעבור את בחינות ההסמכה בשלום, מומלץ להירשם אל לימודי שמאות מקרקעין. לימודים אלה מסייעים ללומדים לרכוש את כל הידע הרלוונטי, במטרה להפוך לאנשי מקצוע איכותיים. מדובר בלימודים שדורשים היערכות מראש, שכן הם כוללים תרגולים ועבודות בית לא מעטות. אך כל מי שמוכן לצלוח את האתגר הלימודי הזה, יכול תכונן היטב לבחינות ההסמכה ולעבור אותן.

מה לומדים בקורס שמאות מקרקעין?

לימודי שמאות מקרקעין פותח בפני התלמידים עולם ומלואו. הם מקבלים ארגז של כלים תיאורטיים ומעשיים כאחד, כדי שיוכלו לצאת אל שוק העבודה ולבצע הערכת נכסים טובה ומקצועית. תחום שמאות מקרקעין משלב בתוכו מגוון רחב של נושאי לימוד מתחומים שונים כמו כלכלה, משפטים או הנדסה. מבין נושאי הלימוד שאליהם נחשפים התלמידים ניתן להזכיר עקרונות בהערכת שווי מקרקעין, יסודות המימון, אסטרטגיה עסקית, ניתוח דוחות כספיים, הכרה של מבנה הבניין, דיני קניין, כלכלה עירונית, מיסוי מקרקעין, תכנון עירוני, מדיניות דיור ועוד. בסופו של דבר לימודי שמאות מקרקעין נועדו להכשיר את הלומדים לקראת בחינות ההסמכה של הלשכה, לעזור להם להתכונן ולהוביל אותם אל ההצלחה המיוחלת בדרך לקבלת הרישיון.

למי מיועד הקורס?

קורס שמאות מקרקעין מיועד לכל מי שמעוניין לעסוק בתחום הנדל”ן לעומק. המועמד צריך להיות בעל תואר ראשון מוכר מאחד ממוסדות הלימודים בארץ. מעבר לכך, נדרשת זיקה לתחום הנדל”ן והיכרות עם השוק הנרחב. לא אחת, מי שכבר עוסק בנדל”ן, מעוניין להירשם ללימודי שמאות מקרקעין כדי להרחיב את הידע שלו, וכן במטרה להתמקצע בתחום כה חשוב שתורם רבות לכל מי שמתכוון למכור נכסים בארץ.  

ואם אין לי כוח לעשות תואר?

מומלץ מאוד לשמוע פרטים על קורס שמאות רכוש וחקלאות על כל נגזריו.

רוצים עוד פרטים, השאירו פרטים ונחזור אליכם.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

פוסטים נוספים

קורס פרקטיקום מכללת אפיק. המרצה שלומי חכמוב ושמאי המקרקעין ארז כהן

קורס פרקטיקום שמאות מקרקעין 2024

קורס פרקטיקום נועד להכשיר את שמאי העתיד בפן המעשי ולשפר את סיכוייהם להתקבל להתמחות במשרדים. מה לומדים בקורס? כמה זמן הוא נמשך? וכמה זה עולה?

שלחו לנו הודעה

Main website contact form
חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון