“בישראל מוצעות דירות למכירה בביטקוין”

סמל הביטקוין. נושא: ביטקוין למתחילים

האם נראה יותר דירות למכירה בביטקוין? האם מכירת דירות במטבע הדיגיטלי כדאית?ואיפה אפשר למצוא דירות במחיר ביטקוין?

ב-2018 הוצעה בניו יורק לראשונה מכירת דירה בביטקוין. האם דירות למכירה בביטקוין הפכו לטרנד? הדירה בניו יורק הייתה דירת 58 מ”ר באפ איסט סייד.  היא הוצעה למכירה ב-103 ביטקוין. בהמרה לדולרים באותה תקופה הייתה שווה 875 אלף דולר. היזם היה יהודי אמריקני ממוצא אירני בשם בן שאול והציע עוד דירה במחירי ביטקוין. הקדים אותו בעל בית בהרצליה שהציע דירה  2.5 חדרים למכירה במחיר ביטקויון בשווי 900 אלף דולר.

הוא הסביר אז לאתר גיקטיים שהכוונה שלו הייתה לקבל תשואה נוספת מלבד תשואת הדירה.  בנוסף באותה שנה פורסמה בקבוצת פייסבוק דירה למכירה בת”א בביטקוין בלבד. שווי הדירה 40 ביטקוין – אז  כ-2.2 מיליון שקלים. האם תמחור דירות ומוצרים בביטקוין כאן להישאר? לפני זה, אם אתם רוצים לדעת יותר על השקעה בביטקוין אתם מוזמנים לקורס השקעה בביטקוין ובמטבעות דיגיטליים אחרים. כשלב ראשוני אפשר גם להיעזר במאמר ביטקוין למתחילים.

נחזור לדירה בניו יורק. בשלב זה רק המחיר על הנייר היה בדולרים. חברת Britpay המירה את הביטקוין לדולרים. הרבה בעלי דירות מחליטים להמיר את שיעורי ערך הדירה בביטקוין בשל התנודתיות הרבה של המטבע. גם משכירי דירות כבר החלו להשכיר בביטקוין.

שם ומייל פה ונשלח לך מיני קורס ופרטים על איך מוכרים דירה בביטקויין, מתאים?​

Main website contact form

האם כדאיות דירות למכירה בביטקוין?

עולה השאלה האם מכירה, קניייה בביטקויון וגם השכרה בביטקוין כדאיות. כמו בכל דבר השאלה מתי. הבוגרים בינינו זוכרים שבימי האינפלציה רבים בשוק הנדל”ן עברו לדולרים, וכשהדולר ירד חזרו לשקלים. אותו דבר עם הביטקוין.  רק בשנה שעברה הוא היה בשיא כל הזמנים, ועכשיו הוא יורד. המומחים יודעים בדיוק מתי להיכנס לשוק הביטקוין ומתי לתמחר במטבע הדיגיטלי. ככל שיותר עסקים יתמחרו בביטקוין, הדבר יעלה את ערך ביטקוין כמטבע. ואנחנו יודעים, כשהערך הריאלי עולה, גם מחיר המוצר עולה. במקרה של משקיעים של דירות למכירה או לקנייה בביטקוין, מכירה במטבע הדיגיטלי עשויה להשפיע לטובה על הערך שיקבלו המשקיעים לעומת מכירה בדולרים או בשקלים.

אילו עוד מוצרים מוצעים למכירה בביטקוין

 

שוק המוצרים המתומחרים בביטקוין לא מוגבל רק לדירות. אפשר למצוא מוצרים רבים מיד שנייה, למשל בקבוצת הפייסבוק יד 2 ביטקוין. בה תוכלו למצוא עתיקות, מחשבים, בגדים וכמעט כל מוצרים שתחשבו עליהם. משקיעים בביטקוין חושבים לטווח ארוך.  ולא רק מוצרים, גם שוק העבודה החל לשלם בביטקוין. כך למשל התבשרנו רק השנה שליגת ה-NBA – ליגת הכדורסל העילית – תתחיל השנה לשלם לשחקנים ולכל עובדי הליגה בביטקויון.  וזאת לאחר שהליגה כבר מוכרת שנים רבות ממוצריה בביטקוין, בין אם זה כרטיסים למשחקים ובין אם זה מרצ’נדייז או נקניקיות.

 

תוכלו לקרוא כאן הכול על השקעה בביטקוין: איך סוחרים במטבעות דיגיטליים וקריפטו.

 

איפה מוצאים דירות למכירה בביטקוין

 

אם אתם קונים שמעדיפים לשלם עכשיו בביטקוין, איפה תוכלו למצוא דירות למכירה? רוב הדירות למכירה בביטקוין מפורסמות באינטרנט באתרי יד שנייה, כמו יד 2, קבוצות פייסבוק מיועדות למכירת יד שנייה,  או אתר ביט מי המפרסם מודעות למכירה בביטקוין בלבד.  

 

עולה השאלה האם השיא של הביטקוין עדיין לפניו?  זו השאלה ששאלנו את טובי המוחות הפיננסיים בישראל בכנס מכללת אפיק. בין הנוכחים היה גם יו”ר איגוד הביטקוין ובוגר מכון וייצמן מני רוזנפלד, האיש שהקים את קהילת הביטקוין בארץ כבר ב-2011.  “הביטקוין עוד רחוק ממימוש הפוטנציאל שלו”, הוא אמר חד וחלק, “ככל שעובר הזמן, ליותר ויותר אנשים נופל האסימון. התופעה של שימוש בביטקוין לקניית נכסים רק תלך ותגדל… אני חושב שביטקוין עדיין רחוק ממימוש הפוטנציאל שלו. גם הביטקויון עצמו עוד צריך להמשיך ולגדול… התופעה של שימוש בביטקוים לקניית  דברים ונכסים רק תלך ותגדל. בישראל יש כבר דירות ונדל”ן שמוצעים למכירה בביטקוין”. הקשיבו למה שהיה לו לומר בכנס מכללת אפיק:

 

הבנתם שתחום הביטקוין הוא תחום מתפתח עם מלא פוטנציאל, שעדיין לא מיצה את עצמו לגמרי. הבנתם שהביטקוין הוא לא רק אפיק השקעה מצוין לצד השקעה בשוק ההון אלא גם עומד להיות מטבע לכל דבר ועניין, בין אם זה קניית מוצרים, דירות או אפילו משכורות, עכשיו רק צריך להתחיל ללמוד את זה: או שתיצרו קשר פה בטופס למטה או שתירשמו מיד לקורס ותוכלו להתחיל ללמוד.

 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

Main website contact form

נדלן מעניין אותך?
כדאי שנדבר:

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

Main website contact form