מתי ללמוד מסחר בשוק ההון ומאיזה גיל אפשר ללמוד מסחר בשוק ההון? מכללת אפיק

מתי ללמוד מסחר בשוק ההון ומאיזה גיל אפשר ללמוד מסחר בשוק ההון? מכללת אפיק

 מהו שוק ההון ולמה ללמוד על המסחר בשוק ההון?

אז אם אתם בני נוער, נערים או אפילו מבוגרים ושאלתם מתי ללמוד מסחר בשוק ההון, אז חשוב לדעת – אף פעם לא מאוחר מידי ואף פעם לא מוקדם מידי – עכשיו זה הזמן.

למה? קודם נכיר את שוק ההון. שוק ההון הוא שוק שבו מתנהל מסחר על כסף(הון).

מצד אחד יש בו אלה שצריכים כסף (חברות ופרטיים שמגייסים כספים), ומצד שני יש בו אלו שיש להם כסף (משקיעים). כך שני הצדדים יוכלו למלא את האינטרס המשותף שלהם ולהרוויח יותר כסף. 

להבדיל מהשוק המוכר והידוע עם הרוכלים והסוחרים, למסחר בבורסה יש מקום קבוע והוא נקרא “הבורסה לניירות ערך“. לכל מדינה בורסה משלה, שדרכה היא מנהלת את המסחר, גם ברמה הארצית וגם בכמה העולמית. זה למשל אתר הבורסה של ישראל.

למי מתאים מסחר בשוק ההון?

נתחיל ונאמר שכל אחד יכול לסחור בשוק ההון ולהתחיל ממש עכשיו, אבל הוא צריך ידע קודם. אם אתם תוהים מתי  ללמוד מסחר בשוק ההון, עכשיו זה הזמן למי שרוצה לחדד את כישריו כסוחר וסבור שאין לו ידע מספיק. 

גם בני נוער לומדים מסחר בשוק ההון ואפילו מצליחים יותר מהמבוגרים!

אין צורך בידע קודם לפני התחלת קורס שוק ההון. לימודי שוק ההון נעשים בליווי אישי ואנחנו ממשיכים איתכם גם לאחר הלימודים. כל מי שרוצה להגדיל את ההכנסה שלו, כל מי שמחפש “עבודה נוספת”, צעירים, נערים, מבוגרים. בעצם שוק המסחר פתוח לכל מי שמעוניין ללמוד תחום רווחי, מעניין, ולאחר הקורס לא להשקיע יותר מידי זמן ולעבוד הרבה פחות. 

המון סטודנטים ובוגרי המכללה שהתחילו במסחר בשוק ההון כבר לא שואלים מתי ללמוד מסחר בשוק ההון. הם התחילו לעסוק בשוק ההון כ”עבודה שניה”, הפכו לברוקרים מקצועיים והיום זהו המקצוע היחיד בחייהם.

הם ידעו לנצל את ההזדמנות והבינו שכדאי להתחיל את התחום מהר, כי יש לכך השפעה על התשואות. במכללת אפיק כיום רוב השיעורים אונליין, כך שאפשר לחזור על המידע ולתרגל אותו

כמה זמן נמשך קורס שוק ההון?

ברור לנו מתי ללמוד מסחר בשוק ההון, אבל כמה זמן זה לוקח? ומתי כבר אפשר לסחור?

קורס מסחר בשוק ההון (או קורס בורסה) נמשך כ-4 חודשים ובסיומו לתלמיד ידע, ניסיון, מקצועיות ויכולת להתחיל לסחור בבורסה.

לא, אנחנו לא זורקים את הסטודנטים שלנו למים ומקווים שהם יצליחו. הסטודנטים שלנו מקבלים ליווי מלא גם לאחר סיום הקורס, עזרה בביצוע עסקאות וסיקורים שבועיים ממומחי המכללה. כאשר אתה בוגר של מכללת אפיק, אתה אף פעם לא לבד.

מתי ללמוד מסחר בשוק ההון ולמה זה עכשיו?

נגיע לעניין, הבורסה בסין משנה פניה, המטבעות הדיגיטליים נחשפים לרגולציה קשוחה, המדדים מתנודדים ובעברית פשוטה, יש פוטנציאל רווחי ענק!

כל שינויים דרסטיים במדד יכולים להניב רווחים כספיים בטווח השקעה קצר בהשוואה למצב מתון. בוגרי המכללה יודעים שגם בנפילות של מדדים, מניות ובורסות, ניתן להרוויח כסף. מי שסיימו קורס מט”ח (חלק מלימודי שוק ההון למתחילים) לדוגמא ידעו לנצל את התנודות בשער היציג על מנת להרוויח כספים בטווח קצר.

פשוט להשקיע ולחכות למזל שיגיע ?

שיטות הלימוד של מכללת אפיק כבר הוכיחו וממשיכות להוכיח את עצמן בכל פעם מחדש. אין צורך להסתמך על המזל, מתמידים, מקפידים וזוכרים את השיעורים על התנהגות סוחר רגועה ללא מהלכים פזיזים והרווח בעיקרון מובטח. אנו בטוחים בשיטות המסחר שאנו מלמדים את התלמידים שלנו.

זמן השקעה במסחר בשוק ההון

בבורסה כמו בבורסה לכל עלייה יש ירידה, כמו כן לכל ירידה יש עלייה.  כך למשל לאחר שקרסה הבורסה בסין התחילו עליות בהדרגה, שמהן גם ניתן היה לגרוף רווח. כאשר הבורסות בירידות, ניתן להשקיע במניות לטווח ארוך ולמכור כשמחיר המניה מגיע לשיא. בכל מקרה לא חייבים לקיים מסחר רק לאחר שקורסת בורסה או לחכות לרעידות הבורסה הבאות.

לאחר סיום קורס מסחר בשוק ההון אפשר לשבת על הגדר ולהיות מוכנים להשקעה הבאה שלכם.

בסופו של דבר,  עולם שוק ההון הוא עולם שמי שמתמצא בו יכול לדעת מצוין מתי למכור מניות, מתי לקנות מניות, להבין את ערכן ולזהות מגמות לפני כולם. אם יש לכם אורך רוח, כישרון לזיהוי טרנדים וגם שאיפה לרווחים, זה התחום בשבילכם.

אז אל תהיו מאחורי כולם, זה הזמן שלכם להרוויח, להוביל וליהנות מהכנסה נוספת משוק ההון – מבצע מיוחד לקראת החגים לקורס שוק ההון במכללת אפיק – 2000 שקל מלגת לימודים במתנה. לפרטים נוספים ורישום לקורס הבא  שלחו פרטים בטופס או קליק פה >>>

Main website contact form
כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

Main website contact form